Scurt Istoric
Scurt istoric
Dacă ar trebui să amintim de tradiția școlară, gândul ne duce la Ioan G. Roman - cel care a înființat o școală de băieți în acest colț dobrogean.
Apoi au urmat și alte școli: școală de fete, școală profesională de meserii, școală generală mixtă, etc. Generații de elevi au absolvit cursurile primare și gimnaziale, profesionale, ajungând unii - viitori liceeni în alte orașe, alții - cei mai buni meseriași.
Dacă până în anul 1960, copiii isăcceni urmau cursurile liceale în orașele Tulcea și Galați, din anul 1961 se poate discuta despre Liceul Teoretic, înființat atunci. A fost primul pas spre marea întâlnire a învățământului din localitate.
Primul director - înv. Mihovici Eftimița, primul diriginte - prof. Avrigeanu Elena – Lelia, profesori precum : Iosif Colcer, Dumitru Caloianu, Nicolae Hâncu, Nicolae Rădulescu și mulți alții și-au demonstrat profesionalismul și talentul.
S-a început modest cu o singură clasa de liceu si apoi cu câte două clase. Absolvenții primelor serii au devenit profesori, juriști, medici, ingineri, ducând semnele liceului, acum Liceul Teoretic " Constantin Brătescu ", în cei peste 50 de ani de la înființare.
Misiunea unității școlare
Unitatea școlară îndeplinește obiectivele naționale prin proceduri și tehnici specifice în consens cu specificul socio-economic și geografic, prin concentrarea unui complex de competențe de management, organizare, comunicare și o temeinică pregătire profesională.
Misiunea instituției este să asigure o educație de calitate, pentru dezvoltarea intelectuală, socială și profesională a tinerilor în vederea adaptării socio-economice a adolescenților de azi, viitori cetățeni activi, deplini conștienți de propria valoare și competitivi pe piața muncii locală, națională, europeană.
Viziunea unității școlare
Unitatea școlară face posibilă realizarea strategiei si atingerea obiectivelor propuse în direcțiile de dezvoltare, în concordanta cu dezideratele reformei educaționale pe plan educațional.
Telul este ca în comunitate, școală s fie o instituție de referință, integrată nevoilor sociale ale comunității, care să realizeze pregătirea de astăzi pentru viitorul de mâine, la standarde europene.